środa, 19 sierpnia 2015

kartka urodzinowa z okienkiem


kartka handmade z okienkiem

Zdarza Wam się jeszcze wysyłać kartki urodzinowe? Albo choćby dołączać mały karnecik do prezentu urodzinowego z życzeniami, które napisaliście specjalnie dla solenizanta? Przyznam się szczerze, że troszkę zaniechałam tego zwyczaju, a szczególnie tego drugiego. Oczywiście za zaistniałą sytuację obwiniam nieustanny brak czasu, ale to tylko kiepska wymówka. Wystarczyłaby lepsza organizacja i wcześniejsze planowanie, a czas na pewno znalazłby się na wszystko.

Na szczęście tą kartkę urodzinową udało mi się zrobić odpowiednio wcześniej i na czas wysłać do Manchesteru. Mam nadzieję, że kiedy ukazuje się ten post, kartka wylądowała już w skrzynce na listy solenizantki :-) 


kartka z tekturką okno


kartka z oknem handmade


kartka urodzinowa z oknem


kartka z tekturką okno

4 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię i dostawać i wysłać kartki a Twoja jest po prostu prześliczna!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam dostawać kartki, szkoda tylko, że dzisiaj już niewiele osób je wysyła.

      Usuń
  2. Ale cudna!!! Jak stara chatka :) Bardzo mi się podoba i myślę,że solenizantka też będzie zachwycona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten papier ma fantastyczny wzór, musiałam go w końcu wykorzystać w jakimś projekcie :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.