niedziela, 6 października 2013

niespodzianka prosto z UK

Ostatnio naoglądałam się dzianinowych bombek u Magin
u niej zimowe przygotowania idą już pełną parą od jakiegoś czasu, 
więc i ja powoli zaczęłam się zastanawiać nad zimowymi dekoracjami. 
Jakieś tam luźne pomysły po głowie już mi się kołatają,
 nie mają one jednak jeszcze żadnej konkretnej formy. 
Na początek przeprosiłam się z cieniutkimi szydełkami i kordonkami
 i tak, 
co by wieczorem nie siedzieć bezczynnie
 dłubię wg wzoru niewielką białą serwetkę. 
Powiedzmy, 
że to będzie taki delikatny wstęp do zimowych przygotowań.
Mało to twórcze, ale zawsze się przyda ;-)




I koniecznie muszę się pochwalić tym, co ostatnio znalazłam w mojej skrzynce:


Już dawno marzyła mi się ta gazeta, 
przez monitor komputera wzdychałam do niej i wzdychałam...
Całkiem niedawno nieśmiało wspomniałam mojej Przyjaciółce Eli,
 że w UK to mają takie fantastyczne czasopisma szydełkowe 
i właśnie mam przed sobą ten nr z powyższego zdjęcia!
I nie mogę przestać go kartkować!

Dziękuję Eluś :-)

5 komentarzy:

  1. Serwetka zapowiada się pięknie!!!! Świąteczne bombki dziergam i dziergam i jeszcze trochę brakuje :) ale dzięki temu, że zaczęłam wcześnie mam nadzieję się wyrobić do świąt :))) A gazetki oczywiście zazdroszczę - sama chętnie bym sobie poprzeglądała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka będzie śliczna, oj na pewno, bo widzę, że wzór piękny, ale gazetki grzecznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zakochałam się w uszkach z szalem...muszę namówić mamę, bo na mnie w tej kwestii nie ma co liczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/11/13 20:23

    Nie sądzi się po okładce, ale co tam. Wygląda na genialne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.