niedziela, 2 lutego 2014

buciki dla dziewczynki

Dziecięce buciki na szydełku dłubie się z przyjemnością. 
Mała forma, więc póki nie uzyska się oczekiwanego efektu, 
 pruć można do woli i szybko nadrabiać. 




Robiąc te szydełkowe buciki częściowo korzystałam, 
tak jak w przypadku szaro-niebieskich bucików,
 z tutorialu Sarah'y z blogu Reapeat Crafter Me, wprowadzałam jednak już zmiany dostosowując wzór do własnych potrzeb.
Muszę się natomiast przyznać, że tym razem, aby uzyskać zamierzony efekt 
prułam  je i robiłam od nowa niezliczoną ilość razy. 
Jak za pierwszym razem szaro-niebieskie buciki wyszły idealnie, tak tym razem dziwnie się wykoślawiały i odkształcały.
Oczywiście ma to swoje dobre strony, wzór znam już niemal na pamięć ;-)






Szydełkowe buciki są mięciutkie, zrobiłam je z delikatnej wełnianej włóczki. 
Można podwinąć "mankiet" i będą skarpetki.
Długość podeszwy to o. 8 cm.




***
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami, 
ostatnio miałam małą przerwę w blogowaniu i nie na wszystkie odpowiadałam.
Dziś postaram się nadrobić zaległości i odwiedzić Wasze blogi :-)

4 komentarze:

  1. Jakie zgrabniutkie a ja tak się męczę robiąc buciki moim laleczkom - muszę poszukać jakiś instrukcji i wskazówek. Zapraszam serdecznie do siebie w odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz już wiem, że od Ciebie mogę nauczyć się robienia takich bucików. Są słodkie, i jak równiutko je splotłaś!
    Nie jestem specjalnie wyćwiczona w szydełkowaniu - druty są moją ulubiona dziedzina dziergania. Znam podstawowe sploty szydełkowe, ale brak mi wiedzy na temat "myków" . :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie buciki :-) Prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie tu nie było... Jakie fajniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.