niedziela, 8 grudnia 2013

Jak to jest z tymi życzeniami świątecznymi?

Jak to jest z tymi kartkami świątecznymi? 
Czy ktoś w ogóle jeszcze wysyła życzenia tradycyjną pocztą?
Bo ja na przekór wszystkiemu wysyłam. 

Stąd też powstała pierwsza kartka świąteczna, 
w moich ulubionych kolorach, delikatna, 
ozdobiona perełkami.i ręcznymi przeszyciami.




Bardzo dziękuję wszystkim, 
którzy zostawili komentarze pod moim poprzednim postem DIY
 i serdecznie witam nowych obserwatorów,
 mam nadzieję, że zostaniecie u mnie na dłużej.

1 komentarz:

  1. Ja bym chciala wyslac wlasnoreczne karrki,ale w tym roku raczej mi sie to nie uda... Wiec pewnie wybiore jakies szybsze zamienniki ;) Sliczna karteczka, adresat bedzie zachwycony! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.