środa, 13 listopada 2013

listopadowe skojarzenia

Miałam chwilę zawahania 
W tym miesiącu mój wolny czas skurczył się do minimum,
a krótki dzień i szybko zapadający zmrok nie sprzyja 
mojej fotograficznej kreatywności.

Przemogłam się jednak
i
 postanowiłam wykrzesać z siebie odrobinę energii
i poeksperymentować ze skojarzeniami do aktualnych tematów:




1. DZIŚ JESTEM ...
... w nastroju na jesienne spacery po lesie, 
z których obowiązkowo przynoszę coś do domu.





2. LISTOPAD KOJARZY MI SIĘ Z ... 
z przygotowywaniem się do świąt, planowaniem świątecznych wypieków, pieczeniem pierników, które dla skruszenia wymagają długiego leżakowania.



2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Też bym chętnie pospacerowała po lesie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się wachałam:) Fajne zdjęcia śmignęłaś! Do miłego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawienie po sobie kilku słów.